Здравейте колеги,колата е алфа 156 жтд115к.с.2003г.Проверих всички предпазители при акумулатора и под волана-всички са здрави.Като направя тест на вентилатора с аутокома,първа и втора степен на вентилатора работят.Смених резистора,който е на радиатора,заредих климатика с фреон,но не мога да разбера причината за да не работят перката и климатика.Температурният датчик работи-термометъра на таблото отчита температура.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора и климатика не тръгват
Collapse
X
-
Направих замерване с мултицет,покази ми 28.8 волта на буксата на ел.съединителя на компресора.Това напрежение нормално ли е?Това е при запален двигател,явно не работи съединителя.Ще повредя ли нещо,ако му подам директен плюс при изгасен двигател?
Comment
-
Е - очевидно климатикът не работи, защото компресорът не работи.
Едно от условията за да тръгне компресорът, е да има газ в системата. А това се регистрира пак от пресостата.
Изправността на ел веригите на компресора може да се тества през MES. Трябва да се чуе, как щрака електромагнитния му съединител, с неработещ мотор.
Накратко:
1 - Тествай съединителя на компресора с MES.
Ако е ОК
2 - Провери буксата на пресостата и дали контактите му отчитат налягане в системата.
Това последното би трябвало човекът, който е пълнил системата да го установи.
---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 15:22 ----------
Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщениеНаправих замерване с мултицет,покази ми 28.8 волта на буксата на ел.съединителя на компресора.Това напрежение нормално ли е?Това е при запален двигател,явно не работи съединителя.Ще повредя ли нещо,ако му подам директен плюс при изгасен двигател?
Не може да има такова напрежение там.
Или не мериш, както трябва или мултицетът ти е за кофата.
Премери контролно напрежението на акумулатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщениеПробвах с друг мултицет,наистина нещата са различни.На ел.съединителя и на акумолатора напрежението е 13.5и 13.6V.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Направих следните замервания-при запален двигател напрежението м/у буксата на ел.съединителя и минуса на акумулатора-при извадена букса-13.5v,при включена букса минус 0.1v.А спрямо буксата,когато е включена и плюсовата клема на акумулатора е 13.5v.Съпротивлението на съединителя е 3.4 ома.При подаване на директен плюс от акумулатора към клемата на съединителя той сработва.Може би има слаба връзка,но къде е божа работа?
Comment
-
Когато зареди климатика с фреон, тестваха ли ти дали работи? Колко бара вдига, включват ли се компресор, вентилатор? Ако тогава е тръгнал, значи имаш голяма утечка на фреон. Иначе сменяш пресостат. Може и дехидрататорът да е заминал, вдига се налягане и докато усетиш пресостатът изключва
Абе изобщо закачи ли я на машина?
Comment
-
Онова металното, кръглото с куплунга, което е от горната част на дехидратора:
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...pg?language=frHennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщениеБлагодаря колега,като гледам на шибано място е.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment